Karin Krog «Don’t Just Sing / An Anthology: 1963-1999» Light in the Attic;

KARIN

That recording in particular demonstrates the degree to which Krog used technology to manipulate her voice, not just looping and layering but distorting it to find ever newer shapes. It’s no coincidence that nearly every photograph in the liner notes for Don’t Just Sing shows her with a microphone in her hand: Such equipment was a crucial aspect of her performance, a useful means of not just singing. As her career progressed—and, crucially, as technology caught up with her imagination—Krog’s music grew more unearthly, less and less anchored to traditional song structures. Pitchfork

Οι δουλειές της Karin Krog  ήταν γνωστές κυρίως σε σκανδιναβικά κατατόπια. Ορμώμενη από τη Νορβηγία,  σε post-bop jazz κι ευρύτερα πλαίσια, οι δίσκοι της μέχρι και τις αρχές της δεκαετίας του 90, δε διανέμονταν ευρέως σε ΗΠΑ και Μ. Βρετανία.

Από echoes σε ποιήματα της Gertrude Stein, free jazz πειραματισμούς και διασκευές σε standars, μέχρι σόλο vocal φόρμες κι ηχογραφήσεις με τους Jan Garbarek, Steve Kuhn και Dexter Gordon, η φωνή της Karin Krog έψαχνε διαρκώς νέα όρια. Κάτι που αποδεικνύεται περίτρανα σε τούτη την ανθολογία της Light In The Attic, χάρη σε μερικές από τις πιο αντιπροσωπευτικές δουλειές της κατά το διάστημα 1963 – 1999.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s